Gabinet do masażu

masażeDoświadczenie Kate dość nie jest w istocie nietypowe, jak wolno żeby sądzić. Wystarczy popytać, oraz okaże się, że podejrzane masaże są zaskakująco powszechne. Na wsio doświadczenia te są z większym natężeniem krępujące niż traumatyczne a w ogólności siła robocza nie lubią się nimi chwalić. Ta sama powściągliwość, która skłania nas do milczenia “podczas” sprawia, że nie mówimy nikomu “po”. Cóż, jak leży się na brzuchu na stole, łatwiej jest milczeć niż zrobić awanturę.Jednak świeżo obleśna pagina branży trafiła na zupa strony gazet. Toczy się właśnie proces masażysty Paula McCartneya oskarżonego o molestowanie 18 klientek (oskarżony nie przyznaje się do stawianych zarzutów). Kiedy McCartney dowiedział się o domniemanym molestowaniu jednej z pracownic z wykorzystaniem masażystę, w tym momencie odwołał wizyty swoje oraz żony. No natomiast jest też terapeuta ze spa oskarżający Johna Travoltę o lubieżne zachowanie. Travolta żwawo zaprzecza, jakoby miał zatrzymać się niestosownie zaś kiedy na razie skargę wniesioną przy użyciu jednego z terapeutów oddalono. Jakikolwiek aby nie był dodatkowy przeznaczenie tych spraw, zwracają one uwagę na powikłanie intymności tudzież innych niejasności związanych z  salonami masażu.Po pierwsze, masaż to termin ogólny, zawierający wszystko: odkąd profesjonalnej fizjoterapii, po obskurne bramy w Soho tudzież pary z przedmieść eksperymentujące z olejkiem ylang-ylang. Dopiero niedawno “salon masażu” przestał stanowić synonimem burdelu, a masaż niemowląt stał się ulubionym wątkiem dyskusji na portalach dla młodych mam. W końcu w jakiej nadal dziedzinie życia mamy powikłanie z dziedziny etykiety mieszczący się w pytaniu: zdejmować majtki azali nie? Przekroczenie granic nie musi stanowić nawet fizyczne, iżby wywoływało w nas emocja niesmaku. Rebecca (lat 35) usłyszała o pewnym fenomenalnym mentor medycyny chińskiej w ekskluzywnej klinice tudzież zapisała się do niego na bieg masażu – 150 funtów zbytnio lekcję. – Ugniatając mi kolana powtarzał, że członek mojego partnera mnie nie zaspokaja – opowiada. – Stwierdził, że zaspokoić mnie mógłby drugi penis – w domyśle: jego – zaś lecz nie przekroczył granicy fizycznej, czułam się niezmiernie niezręcznie.

Dziwne było to, że nadal do niego wróciłam. Wszyscy znajomi się zanim zachwycali, tedy zastanawiałam się, że przypuszczalnie to ze mną jest szczyptę nie w gruncie rzeczy oraz sobie to wmówiłam.Ale co, gdyby klient lub klientka rzeczywiście chcę czegoś więcej niż masaż? Plotka głosi, że “szczęśliwe zakończenia” to nie lecz gawęda wykreowany za sprawą “Seks w wielkim mieście”. – W nowojorskim Chinatown był taki masażysta, do którego chodziły moje znajome oraz miały w ową stronę doświadczenia seksualne – opowiada Jess (lat 38), pisarka mieszkająca na Manhattanie. – Masował je, natomiast też w miejscach, do których większość masażystów nie dochodzi. Miały orgazm oraz szły do domu. Ja sama porażka miałam masaż reiki, który był erotyczny. Nie uważam, żeby masażysta zachował się nieprofesjonalnie, atoli było po prostu… gorąco.Relaks o smaku czekolady – Czekolada nie musi wiązać się na odwrót z jedzeniem. Coraz bardziej popularne stają się masaże czekoladowe, wyjątkowo polecane w sezonie zimowym. Jakie korzyści niesie ze sobą w/w zabieg? Odpowiedź w materiale wideo. – TV BiznesInna częsta opowieść dotyczy szczęśliwych zakończeń, do których w żadnym wypadku nie dochodzi. – W prestiżowym hotelu w Miami masował mnie pryncypał owłosiony facio – wspomina 31-letni Phil, gej. – Jego dłonie schodziły na dole oraz na dole po brzuchu, koniuszki palców od czasu do czasu wchodziły malutko poniżej krawędź ręcznika. Nie wiedziałem, czy to się historia naprawdę, bądź to tylko moja wyobraźnia. Więc ignorowałem to za pośrednictwem całą godzinę, nerwowo zastanawiając się, bądź powinienem złożyć skargę, czy prawdopodobnie go zachęcić. Koniec końców nie zrobiłem nic, tudzież płeć brzydka odszedł dłońmi w inne rejony. To była w żadnym razie relaksująca termin mojego życia. (…)W Wielkiej Brytanii podejrzane masaże tak jak nierzadko co w spa mogą zdarzyć się na siłowni. Instruktorzy tudzież trenerzy osobiści mają okazje do naginania granic “rozciągania”. – Widziałam instruktora fitnessu, który upierał się w sąsiedztwie indywidualnym masażu po każdej sesji – mówi Laura (lat 37). – Znałam go w tej chwili wcześniej, toteż niezręcznie było mi odmówić. Jednego razu żwawo masował mi pupę mówiąc: “To ciężka praca, atoli fisza to musi robić”. Więcej do niego nie poszłam.No a wreszcie mamy te kompletnie dziwaczne masaże. Kiedy pracowałam jak dziennikarka w dziale urody, spotkałam terapeutę, który przy użyciu 10 minut uderzał w moje podeszwy stóp łyżką, oraz dalej chłostał mnie rózgą. W innym spa okładano mnie pięściami, natomiast następny kazano mi wypoczywać bez ruchu zaś wyrażać wdzięczność donośnie nogom, ramionom tudzież stopom za usługi, jakie mi świadczą. Był też trener osobisty, który po ćwiczeniach aerobowych opuścił brzuszki tudzież zamiast tego zaczął rozpieszczać mi uszy mówiąc, żebym myślała o czymś pozytywnym.Na wystarczy sytuacja studenta z Manchesteru. Opowiedział mi, że masażysta zdarł z niego ręcznik i zapytał: – Czy życzy pan na zamku sobie masaż od chwili środka?Chłopak poszedł tam zbytnio radą przyjaciela, chcąc odprężyć się nim egzaminami. Dla każdego coś miłego?

Leave a Reply

